Известие

Collapse
No announcement yet.

Разхлабена врътка на климатроника АР147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Разхлабена врътка на климатроника АР147

    Имам доста странен проблем, не му обръщах внимание преди, но сега взима да ме нерви. Та средната врътка на степента на духане на климатроника ми е хлабава и при всяка дупка само се включва на най-силно, другите са си добре и не са местят от дупките.
    Attached Files
    sigpic
    Alfa Romeo GT JTD 16v `04
    Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
    Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

  • #2
    Колега и моята е така - обаче най - дясната и на неравности сменя градусите!На моята и подкожих сгъната малка хартиика отзад и сега не ми се мести сама!Дори може и да се върти!
    Audi A6 3.0 TDI
    Infiniti FX35

    Comment


    • #3
      Така става, но средната врътна се върти много по често от другите 2 и хартийката пада
      sigpic
      Alfa Romeo GT JTD 16v `04
      Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
      Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

      Comment


      • #4
        Вчера малко се заиграхме и решихме да видим дали неможем да отстраним досадния проблем.......... таааа ето и резултата.....
        На първата снимка със стрелките.
        Означено с 1 е малко амортисьорче което не позволява на врътката да се върти свободно, както е в нашия случай.
        Означено с 2 са зъбчетата които го държат, както се вижда отчупени, сцепени.....
        На втората снимка ги залепихме със секунно лепило.....
        На 3-4тата снимки решихме да ги заздравим още малко със силиконче, от това дет се разтапя с пистолет.....
        Снимани са само двете врътки, но сме залепили и трите, защото всичките бяха сцепени..........
        Станаха...... "Нов внос".......
        Да са му честити новите врътки на колегата

        П.П. Май трябваше да спомена за разглобяването.....
        Започва се от горе на доло.... отделните панели са захванати на щипки...
        Първо СД-то, след него панелчето с чашката и тук вече има 2-болчета които държат последния панел с врътките на климатика....
        Разкачат се буксите на бутона за аварийните, за климатика и се изважда сензора за температурата.
        На панела има 2-платки, едната хоризонтална, а другата вертикална.
        Едната платка се държи на 2-видийки, а другата (по спомен) 4-видийки..
        Развиват се и на 2-те платки и се разкачат заедно......
        Attached Files
        Last edited by haljscho; d.m.y г., 22:43. Основание: да се допълня за разглобяването......
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
          Вчера малко се заиграхме и решихме да видим дали неможем да отстраним досадния проблем......
          Мерси, колега, за споделения опит

          Май няма Алфа без разхлабена врътка, вкл. и тази от подписа!
          Ще се възползвам от опита ви!
          Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
          Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
            Вчера малко се заиграхме и решихме да видим дали неможем да отстраним досадния проблем.......... таааа ето и резултата.....
            На първата снимка със стрелките.
            Означено с 1 е малко амортисьорче което не позволява на врътката да се върти свободно, както е в нашия случай.
            Означено с 2 са зъбчетата които го държат, както се вижда отчупени, сцепени.....
            На втората снимка ги залепихме със секунно лепило.....
            На 3-4тата снимки решихме да ги заздравим още малко със силиконче, от това дет се разтапя с пистолет.....
            Снимани са само двете врътки, но сме залепили и трите, защото всичките бяха сцепени..........
            Станаха...... "Нов внос".......
            Да са му честити новите врътки на колегата
            Еваларка ти правя колега!
            Audi A6 3.0 TDI
            Infiniti FX35

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщение
              Мерси, колега, за споделения опит

              Май няма Алфа без разхлабена врътка, вкл. и тази от подписа!
              Ще се възползвам от опита ви!
              Първоначално публикувано от TMAX Покажи съобщение
              Еваларка ти правя колега!
              За нищо, колеги...... Радвам се, че сме били полезни......
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #8
                Колега haljscho,може ли малко повече инфо как демонтира СД-то и конзолата със стойката за чашата.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от karlson18 Покажи съобщение
                  Колега haljscho,може ли малко повече инфо как демонтира СД-то и конзолата със стойката за чашата.
                  Мииии в нашия случай СД-то не беше оригиналното (макар, че и с неговото разглобяване видяхме бая зор) както съм споменал по-горе всички панели са закопчани на щипки, само на едно място имаше 2-болтчета, огледай внимателно, ще ги видиш (това е в процес на разглобяването иначе не се виждат)

                  Нека някой от колегите със 147-ци да сподели по-подробно.......
                  По принцип си мислех да снимаме и разглобяването, но не ми се видя сложно......... просто ги понапъваш и те ще излязат........

                  До сега врътките функционират отлично.......
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #10
                    ЦД-то се сваля много лесно,има едни дупки,който с тънки отверки часовникарски например,само натискаш и ще усетиш пластинките.После само дърпаш напред.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от monie Покажи съобщение
                      ЦД-то се сваля много лесно,има едни дупки,който с тънки отверки часовникарски например,само натискаш и ще усетиш пластинките.После само дърпаш напред.
                      Даааа, за часовникарските отверки не бях се сетил........полезно
                      Просто към това новото СД имаше едни кекави телчета и едвам натискаха и за тва се поозорихме...........
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment


                      • #12
                        Здравейте колеги,
                        Искам да ви благодаря за насоките които ми дадохте,които бяха найстина полезни при разглобяването и упях да НЕ счупя нищо.
                        При мен наистина всичко се получи както е описано по горе в темата и вече врътки си работят нормално и климатика не се пуска сам когато минаваш по неравности.
                        Още веднъж балгодарности

                        Comment

                        Working...
                        X